Utkast: Maj 31, 2011

Tjena igen!

Har inget o göra, så då bloggar jag lite :) Glömde att berätta att igår kväll, klockan halv 10, smsade jag Lovisa en stund, och sen så plötsligt skrev hon: -Du, har vi inte spanska läxa imorrn? Och jag fick PANIK för det hade vi ju!
Och jag hade inte tränat ett dugg, och skulle precis lägga mej ner och sova. Så det var bara att upp och hoppa och plugga på snabbt som satan! Och idag på provet fick jag 20 av 20 :) Stolt! :D haha!
Så det gick väldigt bra. Sen så vid tjugo i 2 smsade mamma mig idag och frågade om jag ville följa med på torsdag och se när dom släpper ut en hingst bland tjejhästar. Som är vilda. Och det vill jag :) Men det kan ju bli lite smått snubbigt :D haha! Men aja. Om man inte räknar med idag, så är det ridläger om 18 dar! HELT sjukt vad tiden går! Och shiet vad nervös jag är! Har aldrig varit på Gannarve och ska lixom vara där i 6 dar och sova där och allt! OMG!... Men det blir säkert jätte kul.

Nu ska ni få videon där jag ramlar av Sessan! :D haha ska bli roligt och se, tyvärr är videon åt fel håll....igen ^^

 


HAHA! :D PS: det är precis i slutet!

PUSS!//

Kommentarer
Postat av: iidajohansson

sv: HAHAHA , naaw va gullig du är! nej det är bara roligt :D <3

2011-05-31 @ 18:30:32
URL: http://ourdayforastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0