6A ♥

Nu sitter det en trött tjej bakom denna dataskärm..

Är sååå gryyymmt trött! I tisdags hade vi lixom skolbytar dag, igår orientering, så vi cyklade till svaide och tillbaks, och idag hade vi fotbollsturnering, som slutade med 2-2 mot 5B, dom var faktiskt duktiga, men vi vann hela skiten så nu ska vi möta lärarna! :) Någon dag. Efter skolan gick jag till banken, eftersom mitt ID-kort hade kommit!!! :) Nu väntar på att Tove ska höra av sej, vi ska ha vår bästisdag som vanligt, med pannkakor :) Göött! Imorgon är det utvecklingssamtal...hjäällpp.....
Och sen ska jag ta hästarna. OJ! Det var länge sen kom jag på. Får se om jag orkar.
Sen på lördag ska klassen på KLASSRESA :D OMG!! LÄNGTAR!! ^^ Vi ska till fårö, myyss som in i ****** !
Sen nästa vecka är vi lediga på måndag, torsdag och fredag OCH måndag därpå!!! ÅÅÅHH vad sköööönnnttt.... :)


Love you guys.. :) ♥




Haha,,,, mitt och Fias samtal på fb.... Mobba oss inte :D

YEE!! :D Haha... har kluddrat över mitt face så gott det går, så jag ser inte ut sådär på kortet xD

PUSS!! //




Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha <333333333

2011-05-26 @ 15:43:30
Postat av: Alva xD

Vi ska också till fårö på klassresa, sudersand xD. (fast annat datum)

2011-05-26 @ 16:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0