Good morning! ♥♥♥♥

Hi bitches! :) ♥

Vaknade klockan 8^^ Jag råkade slå ner ett glas, men som tur va gick det inte sönder, men jag orkade inte heller ta upp det ^^ haha... så jag hörde mamma tassa in i mitt rum :D Så jag vaknade lite av det (glaset)... sen fick jag sms också xD ♥ Idag är det Semifinal i Krullis! Jag skulle ha varit sjukt taggad... men ska ju inte spela :´( ♥
Får sitta på bänken och heja som en galning! ♥ Vi ska vinna! ♥ :)
Sofia kommer snart.. Typ om 4 minuter :D Vi ska dra ner till stan sen och käka lite på Donken, vi har typ ätit där 3 gånger i veckan!!!! :o Inte bra! ♥ Men senare ikväll när vi ska till Krullis (samling 16.15) skjutsar pappa oss, mamma kommer sen, hon var tvungen att jobba lite längre. Ska nog gå och ta frukost nu. Är hungrig :) ♥


Bilden som är på headern! :)


Miss The Summer ♥


Carmen xD ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0