405 inlägg!

Hej!

Som rubriken lyder, så har jag, med det här inlägget gjort 405 inlägg! Ganska många! Kanske inte på ett år, men aja! Vaknade kanske halv9. Av att pappa skulle upp och jobba (han kör minitåget!) Så kul att han har fått jobb! För hans del asso :D Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Kanske va med någon? Skulle va med Elin någon dag (en i min ridgrupp.) Men inte idag känner jag. Ska nog bara ta det lugnt.


Älskar dej hest! ♥


Söwtis! Dom har klippt henne! ♥


Bästa hunden som finns! ♥ (Hon tittar på tv)


VÄRLDENS bästa Butler! ♥

Puss!! //E ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Puss puss gumman <33333

2011-06-26 @ 10:57:36
URL: http://mmyyliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0