YoU nEeD mE, AnD i NeEd YoU! ♥

Tja tja! :D

Idag har det varit en bra dag, jag har inte haft så mycket feber och inte så mycket huvudvärk. Men ganska ont i halsen -.- Tack för alla söta kommentarer jag får just nu! PÖZZ på er!
Vid 3 som sagt åkte vi till våra kusiner, för att fira Victor. Vi kom dit och fikade på en gång. Vi fick någon slags Amerikans chokladkaka och ananaspaj. Sen så gick vi ut och lekte vinken, Victor, Robin, Fanny (min andra kusin), Larsson, Elias och Kristina. Ganska kul, fick ta andra gången och det var mindre kul ^^ :D haha!
Sen åkte vi hem och jag spelade lite spel med brorsan o.s.v ... Sen vid typ 6 åkte jag och pappa till Ica maxi för att köpa biljetter till cirkusen, tog typ en halvtimme, det var skit mycket folk där inne!
Vid typ halv 7 kom vi fram, och det var en LÅNG kö, men vid ena kassan var det typ ingen som stod, så vi trängde oss och kom in på en gång xD Asså det är HELT sjukt vad bra dom är! Både på att lära djur och göra saker själva. Det var en häst som la sig i en säng! Det ÄR sjukt! Och sen var det en tjej och två killar som var typ övernaturligt viga och kunde göra allt typ -.- haha! :) Efter det skjutsade Sofias mamma hem mig och jag gick en promenad med Bella. Och nu sitter jag här :) En kommentar bara:

KommentarTid 
Alva med garvet :D om MISS! ♥:

(Jag skrev alva med garvet för du älskar ju mitt garv och att du inte skulle tro det var den andra alva <3 :D)

Du och Tilda är så sööötaaaa<333

Svar: sant! älskar ditt garv :D Åhh tack! Du och Frigge är JÄTTE fina också! ♥ Tack för din gulliga kommentar sötis! ♥

Imorgon ska pappa jobba, så han ska upp tidigt, och vid 10 halv 11 kommer mamma och hämtar oss här, eftersom hon har fått ledigt, eller hon har "lov" :) I typ 4 veckor ^^ *suuucck* tihi :DDDDD

Då ska jag kanske vara med Tove eftersom hon är i stan! Då KANSKE vi ska till melonen :) Kul! :D ♥

Puss och hörs imorrn! ♥ //E

10 Juli, 14:52


Kommentarer
Postat av: Sofia

Puzzi <3333333

2011-07-11 @ 11:31:32
URL: http://mmyyliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0