26 juli ♥ NEVER FORGET!

♥♥Hej!

Tänker börja på "ämnet" på en gång... Idag var det 1 år sen Jamie, världens bästa häst dog. Saknar henne så mycket! Vill bara att hon ska komma tillbaka! Bara för en dag. För jag saknar den hästen så j*vla enormt!
Världens bästa verkligen, dom sista veckorna jag tog hand om henne, kom hon till mig i hagen och inne i stallet brukade hon konstra med att få på sig tränset, men inte då..♥ Jag saknar dej häst, och tänker på dej, det GÖR jag!


Första gången jag red dig, var livrädd! ♥


Jag ser helt förjävlig ut, men jag älskar dej för allt i världen! ♥


Miss you ♥





Samma dag, var jag på travet!


Världens bästa uteritt ♥





haha! ♥


Tjockis!♥


Haha! Faan vad liten jag var! :o ♥


älskar verkligen den här bilden... ♥


Min älskling ♥

'
Samma bild, men jag har gjort om den på Picnik ♥

Jag älskar dej häst, och saknar dej! ♥

Kommentarer
Postat av: anonym

du är ännu väldigt liiiten :)

2011-07-26 @ 11:31:33
Postat av: Sofia

Va FAN!? Jag skrev ju.. Men jag skriver det nu :D Dog inte Jamie den 27 juli? Jag bara undra :) Love you <3333 Ha det så bra i Tofta! Puss <3333 Till anonym: Hon är inte liten!? Och det är fegt att inte skriva sitt namn om man håller på att skriva dumma saker!? Och har du någonsin sett henne i verklighet??

2011-07-26 @ 15:11:51
URL: http://mmyyliife.blogg.se/
Postat av: Sofia

Eller du kanske inte menade något dumt :)

2011-07-26 @ 15:18:20
URL: http://mmyyliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0