09:26

HejHej ! :)

Är hemma idag igen :( Men i natt sov jag hela natten iaf :) Det var skönt faktiskt....
Igår satt jag och mamma och tittade på dom allra första avsnitten av Vampire Diaries ! Herrugud ! Man kommer inte ihåg någonting :D Och det var inte alls lika spännande !
Vi gjorde hemmagjord pizza igår också ! Gottgott ! :)
Blir väl ingen ridning för mig idag *snyft* :´( det är ju tävling och allt på Lördag ! :( Tills dess blir jag nog bra ^^
Ska lägga in lite bilder nu tror ja :) Har ju inget annat för mig ^^ :



Jag och Bella :) <3


En bild jag gjort på paint ! <3


Burr ! I Lördags var det -10 ! :o

//

 ♥


Kommentarer
Postat av: malak

nååååå! vad bella är gullig:)<33

2011-02-22 @ 16:07:08
Postat av: emma

Tack !

2011-02-22 @ 16:22:08
URL: http://hhjaartat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0