The bakers! :D

Jag vet faktiskt inte om det stavas så men ajja.....
Idag efter skolan cyklade jag och Sofia hem till henne och bakade.
Vi bakade......hmm...kan inte säga det för det ska vara till fredag till alla
i klassen och det ska bli en överaskning och man vet aldri om dom läser min blogg :)
Bakade i tre omgångar! Ikväll ska vi se eclipse på datorn,
mamma hade fått den av en kompis på datorn YES!!! ;D
dne ägeeeeer!!! <3
Idag i skolan vet ni!
vissa (nästan alla) i vår klass var på en sak som heter stavgard.
Och där sover man över en natt och leker typ medeltid grej?
haha, men man lever som dom gjorde förr i tiden.
Och då var vi för många i vår klass, så då fick dom dela
upp klassen, så vi är as några!!
Typ 12 st? annars är vi 25! så det är ganska skönt
faktiskt:)
Och nästa vecka ska vi andra som är i skolan nu åka!
Sen så har vi börjat få göra egna filmer! med videokameror och allt!
Så det är roligt! :)
Men igår på ridningen hoppade vi!
Och FAAAAN vad roligt det var!!
Jag hoppade Sessan, hon skötte sig utmärkt!! <3
Hon är min lilla älskling! :D
Och agnes red en ny häst, hon klarade henne (hästen) jätte bra!! <333333
Nej måste gå nu!
Puss och Kram!
Kommer bilder någon annan dag jag lovar!!!
//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0