Bella! <3

Hej!!

ÄR överlycklig!!! <3 Över hunden alltså xD <3
Och nu ska vi kalla den Bella ist för Loppan.
Det låter bättre elrhur ? :)
Hon är SÅÅÅÅÅÅ snäll!!!  Och SÅÅÅ SÖT!!! <3 :D
Har bilder (många) på henne. =)
Idag har jag,malak och sofia gjort läxor,läxor och läxor :(
Tråkigt.....
Nu kommer bilder:


Haha ! Var bara tvungen att lägag ut den här på Traxen! <3
Sötnos! <3


Bella! <3


Bella just nu !


Haha! Vi försökte ta en bild men hon började slicka på
mig ist! :) Love yooou! <3


Smiiile! <3 =)



Och den sista bilden, men dom som ägde Bella innan,
har tagit denna! <3 Sötis!

Ps: Har jag sagt att det har brunnit vid tjelvar ?
Alltså för dom som inte vet, så är det en skola som jag gick på från åk 0-3 och
jag bor precis bredvid, nästan, och där hade sophuset brunnit!
Så jag och Sofia sprang dit i pjamas (det var på morgonen)


Scary! Elrhur !?!?
Och sen....


Rasa hela huset!


:S

Hugs!! //Emma


Kommentarer
Postat av: malak

nå nå nå vad gulli hon är jag önskar att jag fick se henne :) mem mem :) jag vet det var ju hemst en brand vi tjelvar det är inte ofta det hendet :S hej då

2010-10-04 @ 19:48:55
URL: http://hhheeejjj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0