Städar rummet....elr inte !? :)

Hejsan!

Ikväll/idag har jag städat mitt rum, elr Sofia har gjort :P
Vi har möblerat om lite, ändrat lite på sängen och nattduksbordet.
Det blev mycket bättre, bättre med plats och allt!
Var så trött på min gamla ordning :S
Nu har Sofia iaf stått och vikt alla mina kläder typ en timme?
Och jag har sagt till henne att hon inte behöver men så
envis som hon är så går det inte :) haha !
Men det är bara bra :D <3
Idag har jag varit på mc.donalds. göööött! :)
Sen så har jag varit med Malak och Rayan och vi gick till willys och tillbaka
och köpte choklad och tiramisu till mamma xD
haha....jag sa till pappa att vi kunde ta Bella inatt igen och det
gick bra, så hon ligger utslagen i hallen xD <3
Sötis! <3
Imorrn ska jag till mommo och moffa och äta lunch klockan
ett, mamam jobbar. :)
ajja....har inget mer att skriva om!
Puss Love ya! //emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0