Hej, Hej!

Tjoo!
Är hemma hos mormor och morfar nu, har käkat kvällsmat här.
Det blev kött, potatis och brunsås m.m
Robin cykla hem, han blev uttråkad (och han ska vara med poolare xD)
Så då är jag och mamma kvar här.
Idag har jag faktiskt ridit! Lisa har varit mycket dålig på sistonde,
men idag skulle Amanda som äger Lisa, på kalas
så då red jag och Vendela tsm, jag får bara skritta och trava henne.
Men iaf så red vi barbacka ute i skogen, och vad skönt det var!
Det ändå som var lite tråkigt var att det regnade, men det var bara lite grann,
fast i slutet blev det värre. :S
Bella sov hos oss från igår till idag, det gick bra.
Shiit vad jag saknar henne! :) <3
Men vi ska ta henne imorrn också till måndag, har lust med
det så frågade pappa :) Thanks daddy :) <3
Chattar med Sofia nu på fb.
Vi kanske ska vara imorrn. Vendelas mamma pratade med
mig förut och frågade om det gick bra för mig och min mamma
om jag kunde ta hästarna på fredagar.
Och det gick bra, så då ska jag ta båda hästarna men bara rida
en av dom alltså varannan vecka.
Och Vendels har ju fått en ny häst, Sherry (elr Sherry Darling).
En skimmel (vit) Jäääätte fin!!! <3
Aja..vi syns imorrn!!
 Puss //emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0