Dålig uppdatering!

Hejsan!

Har ni det bra? Jag mår ganska bra,
har lite ont i magen, huvudet och ryggen,
elr ja...ryggen har jag väl alltid ont i :S
Ärvt av mamma :@ ! xD
Iaf...så går det väl som vanligt i skolan, idag fick jag
en boll i ansiktet av Sofia :S haha!
Så fick ett litet jack, asså inget som jag var tvungen att sy ,
men ett litet sår. Men annars ingen fara.
I helgen, var jag hos pappa, Bella! :) <3
Jag håller på att lära henne att ligga (fast det kan hon nu)
och sen att sätta sig upp från ligg :)
Det är jätte roligt! Sen så har jag börjat lite smått
med agility (hoppning).
Och hon är super duktig!!! <3 Verkligen!
Nej nu ska jag gå! Bye bye!
Puss //emma


GUSSH!!! Vad Nick jonas är sööööt!!! <3 :)


<3


Love!! <3



Jonas Brothers <3



OMG!!!

Fiinns typ ingen bättre låt? Såååå synd att den är sååå kort! :(

Puss! //emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0