Saknar dig! <3

Hej!
Rubriken hör inte till riktigt. Längtar bara lite efter min hund, bamse.
som dog för många år sen, men ibland blir det så, att man
bara saknar dom.! <3


Bamse! <3
Denna bild är typ 15 år gammal om inte mer! <3

Idag: har det gått bra. Det var kul :)
Efter skolan iaf så hände en ganska rolig historia!
Precis utanför skolan fanns en BIG vattenpöl.
Och sen så fanns det en trottoar, och jag fick för mig att jag skulle cykla
igenom vattenpölen och uppför torttoaren.
Ja vad hände ?
Jo! jag fick punka på cykeln!
Och det gick inte att gå med den. så jag ringde mamma men hon kunde inte göra
något.
Och under tiden jag pratade med mamma hade en tjej kommit fram till Sofia (hon höll min cykel).
Hon ba:
-Nej men ojjj vad har häääänt !?
- Vi har fått punka säger Sofia.
-Nämen! det känns taskigt att lämna er här. med punka och allt!
-mmm mumla sofia.....
Och så fanns det en liten cykelaffär precis bredvid där vi stod.
Hon:
-Du kan ju gå dit! eller vill ni att jag ska följa med er?
- Ja gärna sa sofia!
Och då hade jag lagt på så då gick vi dit.
När vi kom dit sa hon till han i affären:
- Hej! Tjejerna här har fått punka på sin cykel. Och det känns
taskigt att lämna dom såhär med punka och allt.
- jaa.
mumla han i affären, han var sur av sig xD
Och så sa han att det kostade 150 kronor.
och hon bjöd på det! Hon tog upp sin plånbok och gav oss 150 kr!!!! :O :S
Fett schysst!
vi ba i kör:
-Tack såååå jäääääätte mycket!!!!! <3 :D
- ja varsågod.
Sen fixade dom min cykel och så vidare.....
Och vi såg henne gå till sin bild längre bort.
Och det kändes ganska taskigt att bara ta emot pengar sådär så jag sprang dit och sa:
- Du, du kan få min mammas telefonummer så att hon kan betala tillbaka.
- nej det behövs verkligen inte!
-Jo hon vill det! (jag hade pratat med henne)
- NEJ! det är lungt! :)
- Okej men vi är jätte tacksamma!
Och du, titta i tidningen ! vi kommer skriva en insändare till dig sa ha xD
För det sa mamma att vi skulle göra sen...
fett snäll!!! :) elr vad säger ni ?!
Vi kände henne inte ens! :O


Ikväll kommer mamma vara borta så jag och robin har varit
på mc.donalds och ätit. som jag sa.
Ska kanske vara med malak ikväll!
Men puss och kram!!! //emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0