kommentar.

den personen om 2 videos::

på riktigt ni skämmer ju ut er, har ni aldrig tänkt på att de här kommer följa er livet ut ? spelar absolut ingen roll om ni raderar allt sen för de kommer ändå finnas kvar på nätet, så sluta innan ni skämmer bort er helt,

och nej ja tänker inte tala om vem jag är, så försök inte svara tillbaka något kaxigt svar, tänkt efter istället,

puss och kram

Svar: Men lille gumman, eller gubben... HaHa tror du inte jag vet sånt själv? Jag är inte en liten tjej på 5 år. Och nej du är inte min mamma eller pappa :)
Verkar som du är jävligt besatt av mig och mitt liv, eftersom du säger att vi skämmer ut oss, alltså bryr du dig om oss? Du behöver inte ta dig tid och titta på våra videos, eller kommentera dom, tyck synd om oss! VarSÅgod! i don't care bitch.

OCH det är inte jag eller vi som skämmer ut oss, det är att du står skriven som anonym och inte vågar visa vem du är, det är DET som är pinsamt! Men vet du vad? jag BRYR mig inte! För jag tar inte åt mig av såna nollor som du (: Jag har ett eget liv och jag lever det. Vet du vad mitt nyårslöfte är i år? att ingen skulle få trampa ner mig, HA! Bli nertrampad av en anynom jävla avensjuk fjolla? På NÄTET? NEJ TACK, jag är bättre än så ;)

Ha ett förj*vla bra liv och tänk efter lite själv du! I'm out!


17 Februari, 15:55

Kommentarer
Postat av: Judde

Haha, riktigt nice svar XD Stå på dig mot såna där anonymskit människor! =)

2012-02-17 @ 21:41:29
URL: http://ryttareochkusk.blogg.se/
Postat av: Judde

Sv: Så bra då ^^

Men det är ju verkligen som du sa, den där personen var säkert bara avunsjuk! Oschyst är det iaf att säga såna saker...

2012-02-17 @ 22:00:14
URL: http://ryttareochkusk.blogg.se/
Postat av: Moa A

sv: ja, men min blogg är lite hemmaaktig. Jag är en helt vanlig tjej, precis som vem som hellts.

2012-02-17 @ 23:39:45
URL: http://ryttarema.blogg.se/
Postat av: Yesbox

Om du vet allt de varför fortsätter du? Är inte besatt bryr mej inte ett piss om ditt liv egentligen, du vill inte att folk ska trampa ner på dej därför startar du en blogg när du totalt skämmer ut dej själv, de går inte ihop, självklart kan ja tala om vem jag är, Åhja de ha ja inga problemen med, ja har varit inne på sin blogg två gånger du, dom som läser din blogg... Vem kan de va? Dom du känner till? Men å lilla söta rara du, tror du det bara e ja som tycker du gör bort dej, åh nej det är de absolut inte, vill ni ha rykten så fine fortsätt, kom inte och gnäll om ett par år, over and out.

2012-02-18 @ 23:18:22
Postat av: millis

jag håller med dig helt! det är ju helt oacceptbelt att skriva sådar! fy fan vad idiostiskt skrivet av han/hon som skrev det

2012-03-27 @ 20:54:17
URL: http://millaozolito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0