GLAD!

Tjenare!

Pappa skjutsade först ner mig och Robin till stan. Jag skulle kolla lite snabbt på jeans och Robin på dataväskor.
Jag hittade en datamus också, till min dator. Vill inte andvända musen som är på dator riktigt ännu.
Hittade 2 par jeans, men köpte dom aldrig, sen åkte vi hem och fatta vad glad jag blev när mamma har städat mitt rum och bäddat sängen och ALLT! Du är bäst mammi! ♥ Vet inte riktigt vad jag ska hitta på resten av dagen, tänkte fråga Lovis (
www.lovisaeklofff.blogg.se) om hon vill hitta på något :p Bara hon svarar.. -.- :)



-Medeltidsaken.. :p


usch!


du&jag♥


sjukt bra! :D

Visste det! Skulle glömma dom där 10-dagars sakerna :P Men gör det nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0