you don't realize how much you care about someone until they don't care about you.

Hej,
är hemma nu efter att ha varit hos pappa en stund. Han jobbar så jag tyckte synd om hunden som fick vara själv hemma. Jädrar vad glad hon blev.
 

Har lite planer faktiskt inför nästa vecka, inte mycket, men litegranna. Imorgon ska jag va med bästiz en stund, hon är på ön i en dag.. så måste passa på att träffa henne. Vi får se vad vi hittar på, vi tänkte på att bada, men hur vi tar oss till en strand, vet vi inte, hehe. 
Sedan (vet inte om det blir den här veckan) ska jag, Bea, Alva och Fia köra en övernattning igen, och det verkar som det går bra hos Alva (vilket är toppen, för hon har värra, fet-stora huset;)) haha, så det blir awesome.
Sedan SKA jag ut till Gannarve och 'hälsa' på Loella, jag kan inte vara utan henne känner jag, hihi, beebbiii, men det har jag ingen aning om när det blir av, när mamma har tid och det har hon inte den här veckan...
 

Och juste! Nästa lördag, den som kommer, har vi våra första hyresgäster här i lägenheten. Ja vi ska hyra ut i år också, i 3 veckor. Så 1 vecka kommer jag bo i mormor och morfars lägenhet (där jag har ordentligt internet) och i 2 veckor, tror jag, kommer jag vara i husvagnen, där jag INTE har internet. SÅ ser mina 3 veckor framåt ut, va med familjen, va med familjen OCH va med familjen. ^^ 
 
Förra året! Alice och LOELLA ♥ (fint häng btw, i love you)

Kommentarer
Postat av: Alice

OMG HAHAHAH <3

2012-06-30 @ 21:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0