information

Tjaaa

Alltså blir lack... ALLT kraschar just nu. Min dator har gått sönder, den går inte att få igång. Min mobil den går inte att logga in på blogg.se appen, så jag har INGENSTANS att blogga ifrån. Blir så jävla fucking pist på blogg.se alltså..
Har nu iaf fått låna mammas dator, men den är i världens sämsta skick så den kommer väl också paja snart, FML.

Aja skit i det. IDAG var det skolavslutning! Började halv 11 i almedalen, men 7:orna och 8:orna får bara stå där medans 9:orna tar emot stupendium och massa annat, så vi slutade efter det, fett wierd, men så är det. Efter det åkte jag, mamma, Fia och hennes mamma åkte vi till Darhve där jag fick nya ridhandskar och ett par nya ridbyxor. IMORGON ÄR DET JU RIDLÄÄÄÄGEEEEEEEEEEEEER, WOOOOOOOOOOOOOAAAHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Och jag har INGEN aning om hur uppdateringen kommer stå till, eftersom allt laggar sönder, men stå ut, i'll be back!

Här kommer bilder ifrån mina senaste dagar.



POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0