frågor

Tänkte svara på några frågor som jag har fått. Bl.a: 
'Kan inte du lägga upp fler bilder från Gannarve?' , 'Var ridlärarna på Gannarve bra?' , 'Hade ni några aktiviteter på kvällen?' , 'Vad gjorde ni då i så fall?' , 'Red ni ut varje dag?' , 'Hade ni långritt sista dagen?'
 


Svar: 
1. Jo jag kan säkert ladda upp fler bilder, isåfall blir det väl bilder på alla kompisarna, jag tror inte jag har så många fler bilder på mig och Loella.
2. Ridlärarna I ÅR var grymma! Förra året tyckte jag att dom dock inte var bra, men i år var dom mer aktiva och dessutom sjukt schyssta och sköna! 
3.Jajamen, jag tror vi hade aktiviteter varje kväll faktiskt.. 
4.Vi spelade fotboll, hade namnlekar, grillade korv, hade någon jungelek, och ja, vi gjorde ganska mycket!
5.Vi red ut varje dag, ja.
6.Sista dagen red vi bara ett pass och det var hopptävlingen, men dagen innan det då det var..lixom.. en 'vanlig' dag, så nej vi hade bara en vanlig (lika lång) uteritt. 
 
first day ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej tack för svar! Hihi var bara lite nyfiken vad ni gjorde osv där! För jag kanske ska gå på Gannarve i sommar!!! Fin blogg:)!!

Svar: Så lite så, tack så mycket! :-)
Emma

2012-07-02 @ 20:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0