Dagens outfit+facelook

Hej!

Sitter och snackar skype med Sofia och Alva nu, dom är också sjuka. Förut var jag och mamma vid willys och apoteket, vi gick dit. Och där köpte vi mitt pencillin som jag ska ta 3 ggr per dag! palla lixom..
Idag ska jag också hem till pappa, så jag får se hur uppdateringen blir. Brukar ju mobilblogga men för att jag ska kunna göra det måste jag ha datatrafik, alltså eget internet, men jag har bara ett visst minne och jag tror det är slut.. så jag kommer lixom inte in. Men vi får se! Annars får jag låna pappa dator.

Men jag får se om jag hinner blogga lite innan jag åker till pappa, så vi hörs! ♥


Oh gud, vilka bilder x) Iaf en dagens outfit ↑
Tröja-Cubus?
Mjukisbyxor-
?
Sjal-willys

Vet att det var sopiga bilder, men min kamera på datorn är iinte bra.. -.- PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0