Some people:

Gabriella Båge: Ursöt och snäll tjej som är stencool.
Emma Löfqist: Min fina banrdomsvän som är gryymt snygg.
Pauline Söderström: SNYGG tjej och snäll tjej som är grym på att rida.
Alva Timén: Snäll och söt tjej som rider skitbra.
Elvira Venczel: Känner inte så jätte bra, men en skit gullig dialekt och ursöt.
Hampus Israelsson: GRYM på gymnastik! Och söt & snäll.
Maja Steen: Snygg och söt tjej som jag tyvärr inte känner så bra.
Sofie Vistrand: Min finis! Söt, snäll, snygg och en underbar vän som rider bäst.
Rebecca Brolin: Min fina barndomsvän som jag har känt läänge, länge! Söt, snygg och riktigt rolig.
Tilde Melander: Också en barndomsvän som är söt och rolig! Puuss!
Victoria Bandelin: En av mina allra bästaste vänner i 3:an typ, länge sen men ändå, söt och bäst.
Felicia Johnsson: En tjej jag kände grymt bra förut på gymnastiken, men tyvärr inte så mycket längre :( GRYMT söt!
Arvid Wikström: En av dom roligaste killarna jag känner faktiskt! Smart är du också, dela med dig ;)
Alva Bingström: Min lilla Gannarve-brud! Söt, snygg, underbar och en av dom roligaste jag känner.
Frida Blom: SÖT, SNYGG, men känner inte så bra. Men du är säkert snäll! :)
Amanda Wiman: Snygg, söt och min fd klasskamrat!
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0