♥Marezzo♥

Hej!

Nu sitter en riktigt glad chey bakom dataskärmen! Ridningen gick så f*cking braaa! Hade Marezzo, han jag hade som jag hoppade med förra gången om ni minns? Marezzo är bäst.
Iaf så tränade vi på ställningar och red på volterna. Han var grymt mjuk i halsen och hade perfekt "energi" för en dressyrlektion! Han vill jobba och försöker sitt bästa, och det är han grym på! I love yooou. ♥

Och nästa vecka är det ingen ridning på Rävhagen, men tar ju Reva nu, så aa :D Blir lite ridning ändåån. Skojsigt, tråkigt bara att det ligger så långt ifrån Rävhagen. ^^
Imorgon har vi matte-dag iskolan, så jag måste göra några uppgifter här hemma, eftersom vi ska redovisa någe skit till imorgon, det ser jag fram emot! Har väl inte så jätte mycket mer och säga, en HISS/DISS kommer alldeles strax!

Som jag brukar säga:
Stay tuned!


Vet inte om jag har "bjudit" på den här bilden förut, men riktigt skojsig och cool är den!

Och förresten! Nackdelen med att Fia har börjat i vår ridgrupp är att hon inte kan ta kort på mig längre, därför har jag dåligt med hästbilder nu... :( -.-


Kommentarer
Postat av: Fanny ♥ (MFFRYTTARNA)

Ska du vara med i krullis? :)

2012-02-22 @ 18:17:30
URL: http://mffryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0