Lika som bär?

Hej bloggen!

Min dag har varit ganska fullspäckad. Vid 11 tiden, då gick jag hem till Sofia. (som jag skrev tidigare.)
Sedan kom Bea hit och vi bakade choklabollar. Vi gjorde inte så mycket mer. Vi tittade mest på BB och snackade.
Vid vad var det...? 4? åkte Bea hem, och vid fem i 5 cyklade jag till mormor och morfar och åt.

Blev inget idag med Becca, vi tar allt på Torsdag ist, då Justin fyller 18! 2 dar.... Helt sjukt! ♥ Imorgon ska jag ut till Reva, med Michelle och rida, taggad! ;)

BTW, ska jag se om jag kan mixtra ihop en video, på bilder och kanske någon video när jag rider Reva, men vi får SE.
Hörs senare!



image description
Okej.... Någon mer än jag som tycker mina prinsessor Reva och Sessan är sjukt lika varandra ??

(Reva till vänster och Sessan till höger)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0