15 sanningar om mig.

Nu ska jag försöka komma på 15 sanningar om mig som INGEN vet om. Kanske Sofia och Tove, men inte ni andra... :D

1.När jag var liten och mamma matade mig, och jag satt i min stol så vajade jag fram och tillbaka och typ blåste ut med näsan.. haha.

2.Jag hatar att få skrynkliga händer när man badar/duschar.

3.Jag är besatt av Justin, haha det visste ni inte va?

4.Jag har sett klart VD säsong 2 typ 7 ggr nu.

5.Mitt favoritämne i skolan är just nu Bild.

6.Jag känner mig "naken" utan puder på mig.

7.Jag glömmer oftast att sätta på mig örhängen på morgonen

8.Jag HATAR när folk glor på mig

9.Jag tycker Johnny Depp är gryymt snygg!

10.Jag har varit "riktigt" kär 1 gång.

11.Jag har 77 följare på Twitter! :D thahahah..

12.Jag hatar mitt liv ibland, vem gör inte lixom?

13.Jag tycker jag för det mesta är ful, haatar mina läppar.

14.Ibland känns det som om jag är helt Forever Alone när jag egentligen har massa vänner som jag kan vända mig till -.-

15.Jag ÄLSKAR min blogg och mina fina läsare!

Hihih, puuss!



Finis.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0