LEAVE ME ALOONE BITCH.

Tjoo!

Är verkligen super kass på att blogga.... Inget jag kan göra så mycket åt tyvärr, eftersom mitt internet dampar sönder på telefonen och jag har inte så mycket tid framför datorn när jag är hemma.

Idag har det varit en lagom bra dag, dock inte i skolan, kände bara för att gå och smälla till närmaste person på sista lektionen, hade lågt blodsocker och var allmänt sur. Usch.
Efter skolan hade jag iaf utvecklingssamtal, känns som jag precis hade det? Tiden går snabbt. Fick iaf bra med beröm och så har jag lagom bra betyg, jätte skönt. :-)

IMORGON så är det FREDAG, JIPPIIIII!! och sen är vi lediga måndag och tisdag i nästa vecka, så...4 dagar helg! Super skönt. Imorgon ska jag, Sofia, Tove och Rebecca ha filmkväll hos Tove och så sover vi där, mysigt!


Kommentarer
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Hej, fin blogg du har! :)

Följa varandra via bloglovin? :D

2012-04-27 @ 12:12:57
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0