Dagens ridpass 17/4-12

Tjeenare!

Hoppning idag på schemat och det gick superbra! Super är ju bäst, som ni vet... ;-) Vi övade mest på bommar idag, och han var jätte duktig, lite hård i munnen bara, men ingen stor fara sådär.
I slutet hoppade vi ett kryss på 1 meter, men eftersom det är ett kryss kan man säga att vi hoppade 70, 60 kanske. Och allra sista hindret hoppade vi ett hinder på kanske 70 cm? Och så bra som han är, så kom vi över galant. Skit bra ridlektion idag, verkligen! Det bästa på hela dagen, helt klart! :-)

Bad mamma ta lite kort, och dom blev inte så jätte bra, vissa är okej, men inga proffsbilder. Ska lägga upp 2-3 stycken iaf.

Har börjat känna mig sjuk igen också. Har jätte konstig värk i halsen, kanske all rök som man ska tacka? Och sen håller mitt huvud på att sprängas, helt seriöst. Usch. Får se om jag pallrar mig till skolan imorgon, jag satsar på det.




Som sagt... inga proffs-bilder direkt. ;-)

Pusspuss/E


Kommentarer
Postat av: Julia W (Teamryttarna)

Hej, fin blogg du har!

Följa varandra via bloglovin? :)

2012-04-18 @ 16:07:42
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0