WTC

Jag sitter och tittar på ett program om World Trade Center. Idag var det alltså 10 år sedan den där terrorattacken förekom! Idag hedrar vi alla som dog där inne, som kämpade, men som inte klarade sig. Dom som led där inne, och som hoppade. Jag har inte ens föreställt mig att det kan finnas något så sjukt, så att man kör in i två byggnader där 50.000 jobbar. Visserligen var det tidigt på morgonen och vissa hade ännu ledigt, så alla var inte där, men att 3000 dog, det ÄR sjukt! Och dom som överlevde, vad dom bär med sig hela livet. Dom som gjorde detta har inte rätt till att leva, och nu hotar dom med att dom ska göra en till terrorattack. Det är bara inte rättvist, men idag ska iaf alla som dog där inne få bli hedrade och få veta att dom som gjorde detta är inte värda någonting, medans vissa som dog där inne var riktigt bra människor, som förtjänade att få leva, samt alla brandmänn och poliser som offrade sig, för att rädda människor, och alla familjer som sörjer, kärlek till alla er! ♥








Se på polisen 4.30! Helt vit av allt smuts/rök/!





Jag har sett på hela den här videon, och det är helt galet! När andra tornet rasar, se bara bilket moln som kommer och gör allt grått! Och tänk er själv ALLA som är där inne!

För er som läst min blogg länge kanske kommer ihåg att jag lagt upp ett sånt här inlägg tidigare? Btw så tror jag att jag ska se på World Trade Center filmen idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0