jhbhk

Tjena hopp!

Nu har Tove åkt hem. Tiden går så sjukt fort när jag är med den tjejen asso! HELT sjukt! Iaf så stod vi vid busstationen i typ 25 minuter och väntade på bussen, och sen så såg vi att vi tagit fel på en timme!! Så det var bara hem och eftersom pappa var vid oss kunde Tove få skjuts av han hem. (Hon bor ju nästan vid honom) Så det var ju bra :) Om en timme blir det att kura ihop sig i sängen och se på Svenska Hollywood fruar! Det bästa som finns :')
haha, så grymt roligt. Imorgon är det ridning igen! Känns som det var år sen jag red! haha, men iaf så ska jag rida älsklingen! ÅH, längtar så fruktansvärt tills jag får sätta mig på hennes rygg igen! Min älskling! ♥
Nu ska jag gå! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0