LISTA!

Nu ska jag börja med en lista till! Denna hittade jag på google! På en blogg som kom upp där! :)

Dag 1: Självpoträtt
Dag 2: Favoritpryl
Dag 3: En familjemedlem
Dag 4: Min hobby
Dag 5: En gammal bild
Dag 6: En bild som jag aldrig lagt upp
Dag 7: En favoritbild
Dag 8: Dagens
Dag 9: Detta gör mig glad
Dag 10: Min vardag
Dag 11: En vinterbild
Dag 12: Kärlek
Dag 13: Självporträtt i svartvitt
Dag 14: Känslor
Dag 15: Här bor jag
Dag 16: När jag var liten
Dag 17: Mitt beroende
Dag 18: En sommarbild
Dag 19: Detta gör mig glad (favorit i repis)
Dag 20: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 21: Väder
Dag 22: Nyaste bilden på mig själv
Dag 23: Valfri bild

Det blir nog bra det här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0