LASERDOME! :D

Tjenare!

Dagen blev mer händelserik än jag trodde! :) Vi åkte ut till farmor och farfar och där åt vi glass och massa kakor osv.. Sen så åkte vi hem, och då hade jag bestämt mig för att va med Tilde och Emilia!
Och då blev det så att vi gick och körde Laserdome! Asså det är ju föör jävla roligt! Och det roliga är att jag förlorar och sprang runt i den där hallen och skrek som en stucken gris! xD haha..  Garvade som as!
Det var ju roligt, och sen var det väldigt länge sen! Och efter det så gick jag hem, och jag åt mat, och sen så har jag varit ute och spelat lite fotboll med broder. Kul det :) OCH att bollen fastnade på en typ 2 meters hög container, så Robin hissade upp mig på den, och så plötsligt satt jag där uppe! haha, fett läskigt
Ska strax sätta på Scary Movie 2, och ligga och titta på den :) Imorgon blir det att slappa hela dagen lång, och förbereda sig till skolan -.- Puss och ha en forstatt trevlig lördagskväll!


"Together we can do everything" ♥

Btw, så är det gryymt nice att lyssna GRATIS på spotify, på både tv och mobil, hur många gånger man vill på samma låt, i ett halvår!! :DDDDD "happyface"

Pözz


Kommentarer
Postat av: Sofia

SÖTIZAR TSM! <3333

2011-09-04 @ 10:05:42
URL: http://mmyyliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0