Lääxor..

Är sååå sabblans glad just nu! Min mobil har laggat (trodde jag..?) men det har den inte, utan jag har bara smsat/ringt för 200 spänn.... hmmm... kanske ska planera in lite för hur mycket jag ska smsa/ringa för ? Eller vad tror ni? haha.. Iaf så har mamma fixat det nu! TÄNK att jag har klarat mig i typ 5 dagar utan att smsa eller ringa!!! SJUUUKT! ÄR man duktig så är man (a) ..
Nu har jag pratat klart om det. Jag ska gå och lägga mig typ nu, är ganska trött och måste ju orka med skolan : ))
Ikväll så har jag, Sofia och Rayan varit ute med Murre, Ali och någon random kille xD Eller dom har jagat oss, och vi har föörsöökt att spela fotboll, men det har gått sådär :/  Och jag som skulle chilla... hehe,,,
Vi hörs mer imorgon, puss och godnatt!



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0