L♥

Hejsan alla babes!

Nu är jag ute från duschen, red ju ikväll. Jag fick Luddan! Eller egentligen fick jag älsklingen, men hon mådde dåligt så hon fick stå över ikväll. Iaf så gick det jätte bra! Vi arbetade mycket serpentiner, och volter. Hesten var duktig och lydde bra, och var lagom pigg, lite för pigg kanske :) Men i galoppen var hon fantastiskt duktig! Var ställd inåt bra, och galopperade lugnt, det gillar vi!
Jag ska alldeles strax gå och lägga mig, jag har sjukt ont i ryggen.. men innan det ska jag träna på läxa, engelska och läsa typ 5 sidor ur fysik, inte så jobbigt, men vi hörs imorgon! Jag lovar att jag ska blogga lite mer, men det är ganska mycket nu, men jag ska försöka! Puss


Åh,, LÖÖÖÖVE!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0