It girl

Tjena alla b-rudar!!

Är på ett strååålande humör! Skoldagen har varit skit bra! gryymt rolig. På rörelsen gick vi till Gutavallen och där skulle vi köra en "gå tävling" och jag var den enda tjejen som gick vidare till final, och i finalen kom jag 2:a! : DD Simon kom 1:a...  haha! :) Kul vare iaf! Och sen så har vi varit vid Fenomenalen, det var väl lite random och gå omkring där och leka med lego osv.. xD Men det var kul!
Ikväll har jag och Sofia gjort läxor, det är ganska tajt nu, och jag har inte riktigt tagit tag i min läxor ännu.. Men det ska det bli ändring på! :) Pappa och Bella är här nu, så måste vara lite social osv, men vi hörs mer imorgon!
(PS: Det är REDAN fredag imorrn : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD)


Dagens outfit! (Som jag har glömt lite då och då...) Har klackskor på den här bilden, men det hade jag intei skolan.. :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0