♥♥♥♥♥

Hej!

Förlåt att jag inte bloggat, men jag har haft ganska fullt upp. Efter skolan igår så drog jag direkt till stallet, och där fick vi då reda på Rosete.. Som jag bloggat om lite längre ner ↓ Så sjukt svårt och fatta.. Jag tänker inte just nu berätta om vad som hänt, det får vänta ett tag. Därför också har jag inte bloggat.. Jag har tagit hand om Fia och lite så ;) ♥
Sen igår kväll sov Tove hos mig, eftersom vi har varit lediga idag. Obeskrivligt skönt!
Och vid halv 11 tiden, cyklade jag och Tove ner til stan, och jag hittade 3 tröjor på Bik Bok som jag kanske ska få. HOPPAS HOPPAS. Sen cyklade vi hem, och då tränade vi lite till karaoken. Typ 20 minuter efter det cyklade Tove hem.
Och nu bloggar jag hos Sofia :) Hörs senare ikväll! Pözz


Fine tjejen ♥





Fina tjajor! ♥


Juste, ridningen igår gick grymt bra! jag hade älsklingen då, och hon var suuuper pigg! Verkligen URskönt och rida henne igen! ♥

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0