The way you make me feel

Hej alla.

Sry för ganska dålig uppdatering sådär, men jag har varit ganska upptagen och inte riktigt orkat tänka på bloggen. Skoldagen har varit sjuuuuukt rolig och grymt bra! Har varit bra ämnen osv. Den bästa dagen i skolan heeelt klart! :) Efter skolan bakade jag chokladbollar, as gott, och sen så följde jag med mamma och handlade.
Skulle vara med Tove, men det gick inte :(
Mamma är inne i duschen nu, men sen är det min tur. Vi har köpt hem någon hårinpackning som jag ska testa!
Hoppas det blir bra!



pussi .. ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

DU ÄR S^^^JÄVLA SNYGG GUMMAN! <333 DET FINNS INGEN SNYGGARE ÄN DU SÖT! PUSS!! <3333

2011-10-21 @ 21:11:09
URL: http://mmyyliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0