Social..

Hej!

Jag har varit hos Sofia en liten stund, jag skulle lämna ett beting (svenska) till henne eftersom hon är sjuk.
Dagen har varit ganska dryg sådär, tråkiga ämnen osv, men på rasterna har det varit kul och bra :) Good to know ;) På svenskan, vår sista lektion, hade vi en vikarie, eftersom vår riktiga lärare är i Italien, och då iaf så hade hon skrivit fel, det stod att vi slutade halv 3, fast vi egentligen slutar tio i, men iaf så fick vi sluta halv :D
Imorgon blir fan den skönaste dagen eveer. Visserligen har jag prov, men vi har bara 3 lektioner! Och sen slutar vi :D (Som jag redan skrivit, men ändå!)


Egentligen har jag inte alls tid och sitta här, men eftersom jag är social så gör jag det :D
Jag måste plugga till SO:n imorgon! Och då ska jag få MINST ett D, vi får inte betyg, men imorgon tror jag att vi skulle få det ändå, aja jag vet inte.

Hinner kanske blogga mer sen, brb studdy...


-i morse

pözz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0