Jag saknar dej så att det gör ont, kom tillbaka till mig, jag älskar dig! ♥

Hej!

Ganska dålig uppdatering idag, har det varit, men jag har haft lite "fullt" upp sådär. Fia sov hos mig, och vi gick upp vid typ halv 11. Vid 12 skulle vi cykla hem till Rebecca. Och vi var där till halv 5, eftersom jag skulle till mormor och morfar och äta middag. Dom har ju varit borta i Italien i 2 månader och dom kom hem typ i förrgår, så :) Och då fick vi massa kläder, tuggumi m.m
Ikväll blir'e chill osv, osv.. Poss!


Jag saknar dej så att det gör ont, kom tillbaka till mig, jag älskar dig! ♥


Kommentarer
Postat av: Fanny

Yes det var det! Hoppas det är snart igen för det jag missar det alltid annars! xp

2011-10-27 @ 10:29:38
URL: http://grimma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0