ILY

Hejsan.

Har precis kommit ur duschen och ska snart gå och lägga mig.


Idag har det varit en riktigt rolig dag! Hade Spanska prov och det kändes j*vligt bra! Hoppas verkligen jag får ett C eller nåt. Tror det faktiskt :) Efter skolan följde jag och Tove med Sofia hem till henne. Där tränade vi mest på Engelskan som är till imorgon, vi har haft så SJUKT mycket prov och läxor den här veckan! Jag har inte gjort något annat ^^
Imorgon är det äntligen fredag och då ska jag rida! Vi red aldrig i Tisdags eftersom min lärare skulle på en fotbollsmatch uppe i Stockholm eller var det nu var, så då kunde hon inte, så det blev till imorgon ist :)
Tror jag ska välja Gizmo (Sessans barn!), en unghäst, som jag tror är väldigt fin! Får helt enkelt se vem jag får.

Nu ska jag bädda ner mig i min säng och sova, puss och hörs imorgon! ♥




ILY ♥

Godnatt! /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0