Tjuvar x)

Hejsan sötnosar! <3

Förlåt, hann aldrig blogga igår. Det blev för stressigt. Har precis ätit spagetti och köttfärsås, det var ganska gott :)
Jag och Sofia har bakat idag, till klassen imorgon men jag kan inte avslöja vad det äääär! (vissa i klassen läser bloggen) och det ska vara lite hemligt :D Men det blir jävligt gott iaf! :) <3
Förut när vi var vid willys och handlade lite, fanns det gratis munkar man kunde ta, och vi frågade om det var gratis först och hon sa att vi kunde ta EN. Och då tog vi en och satte oss där och åt. När vi var klara såg inte den där tjejen som stod där så då snodde vi en var till :D Och när vi var ute vid cyklarna frågade Sofia om jag kunde hämta fryspåsar och då gjorde jag det, och samtidigt tog jag en till var till oss xD Haha! :D Gööött var det iaf! <3
Haha... Men det gick skit bra med baket :)


Muuummss!!...




Nya naglar :D


Outfits :) <3

Sufi i skolan <3


Pepsi <3 Sofias katt!

PUZZ!! Och godnatt! <3






Kommentarer
Postat av: Sofia :)

Lill Peppan ;) xD <333

2011-04-02 @ 17:26:53
Postat av: Toffsan<3

Gud!!! va lilla peppan är söt!<3 <3 <3 <3

2011-04-03 @ 16:34:03
Postat av: emma

Sofia: ha ha, ja lill peppan <3 Tove: Ja visst är han!? :-) <3 <3

2011-04-03 @ 18:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0