Solberga bad! :)

Hej sötnosar! ♥

Hur äre? :) För mig är det bra! :) Har varit på Solverga Badet idag, dom hade någon hinderbana där som man kunde pröva på :) Det var väl roligt, men fullpackat med människor, så var tvungen att stå i kö och det var väl inte det roligaste ^^  Sofia hade ingen cykel för den var hos hennes pappa... och han bodde åt andra hållet så dit orkade vi inte gå och hämta den... Så det blev att gå. Efter badet gick vi til donken och åt glass, pommes och en läsk :) göött var de! Sen gick vi hem igen.
Tidigare idag kom han från gotlandshem (äger husen) hit och sa att vi hade hål i fönstrerna (mitt och Robins) och då hade någon skjutit med luftpistol på våra fönster ^^ MOGET ! ^^ Så nu ska vi anmäla det och klockan 7 imorrn kommer glasmästarn och ska laga det ^^ Eller vi ska få nya fönster.
Toppen! Men ska ändå upp tidigt (Krullis)... Nervös nu :) ♥
Och nu har alla melodifestivalen låtar kommit ut på Spotify och på Youtube ! ÄNtligen kan jag säga!
Länk till Eric Saade min favvo ! :):

<iframe title="YouTube video player" width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/5aoVL3EzXis" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


Loreen min andra favvo :):

<iframe title="YouTube video player" width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/OfRg-w4LC2k" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>



KAN inte få in en video,,,,,,blogg.se DAMPAR!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0