OMG!!!!

Hej sötnosar!!!

Och statistiken är på topp!!! :) såååå roligt at blogga då... Kunde ni inte komentera lite mer bara!? Då blir det ännu roligare! Och komentera gärna förslag om vad jag ska skriva om här på bloggen! Ni är bäst! <3
Ikväll hade jag då Luddan. Det gick skit bra tyckte jag! Men hon är ju en pigg och framåt ponny så måste sitta med korta tyglar heeela tiden. Det är ganska jobbigt, men bra träning :D <3 Ska strax hoppa i duschen. Skulle äta lite innan. Hade så j*vla magont. Inte kul. Ni ska få några bilder på kattungarna i stallet,(och lite andra bilder....) även fast jag inte orkar xD :


BJUDER PÅ MIG SJÄÄÄÄLV :s


Vi föralltid ♥


Love you ♥


Såååå söta ♥



AWW! :)

PUSS SÖTNOSAR!!





Kommentarer
Postat av: Sofia <3

Du var super duktig idag :) <3 <3 <3 <3

2011-03-15 @ 20:43:19
Postat av: emma

Tack gumman <3

2011-03-15 @ 21:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0