Gb Gräddglass-Krossad choklad!

Hej alla söta!! :)

Sitter och har ätit en skål med flingor och oboy, sen så hittade jag lite glass som jag var kvar! Och det var min favorit! Det var rikitigt gott!


GODASTE som fiinnns! <3

Aja...Idag har det varit bra, en rikitgt lång dag klockan 3 slutade vi och det blev fisk till mat och det gillar jag inte, så jag har varit jätte hungrig! Men som tur var hade jag ett äpple med mig iaf. Ikväll blir det ridning! Skulle vilja rida ut, men det är mulet så det blir väl inte det ^^ Vid halv 5 ska jag vara vid missionkyrkan för då kommer Agnes och hennes pappa och hämtar mig där! Så det blir bra. Ska strax gå och klä om.
Och idag hade vi läxförhör på spanskan, det gick bra och jag fyllde i allt, så jag hoppas på alla rätt! =)
Har väl inge mer o skriva om! :) Tror jag, det blev ju ett ganska långt inlägg endå! :)


Älskar er tjejer! <3


ÅH Agnes! Kommer du ihåg när vi va? Och jag började må så illa ? :D haha! <3

Puzz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0