EricSaadeförfaaan!

Hejsan sötnosar!

Är tillbaka på ön igen :D Faan vd bra jag haft det! ♥ Och Eric Saade har jag sett!!!!! Min favoritkille! :D ♥ Nej men fan vad bra han ser ut! Så j*vla söööt! Och HAN vann!!! Ni skulle bara fatta vad jag skrek i båthytten! x) Allvarligt! jag hade grymt ont i halsen sen.... :) ♥ Jag höll på att börja böla också xD Nej men det var grymt coolt att vara i globen! Faktiskt inte så stort som jag trodde till min stora förvåning. Innan vi fick gå in såg jag han i Swingfly! Inte själva "svingfly" men han den andra killen :) Gick tyvärr aldrig fram och frågade om autograf, våga inte :D Synd nog..... :( Vi fick bra platser o.s.v :) Så det var en toppen dag. Tack mamma♥
Idag vet jag inte vad jag ska göra :(  Tror det blir att vara med Sofia :D  haha! Som vanligt!
Orkar bara inte lägga in bilder nu... ni får dom någon annan dag :(...



Åhh sååå söt!! :)


LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0