You smile, I smile .. ♥

Hejsan! ♥

Har lite tid på mig att blogga, Sofia kommer snart hit, och ska ringa Malak nu och fråga om hon vill va med. Vi ska dra ner till melonen en stund. Vid typ 1, idag åkte jag ner till stan för att hjälpa Malak att sälja godisremmar, och jag träffar Tove gåendes! :) Så hon följde med dit, och vi hade jätte roligt vid "ståndet" . Vi sålde 3 remmar xD Kändes som vi gav Malak otur, för hon hade sålt 68 remmar dagen innan x) haha!
Sen så skjutsade jag hem henne och jag fikade med mormor, morfar, mamma och Robin. Dom hade köpt hem munkar hem! mumma var det! :DD Nej nu måste jag sluta! Sofia kommer alldeles strax! ♥


LÖÖVE! ♥


Miss you! ♥


Sur eller vad ? :PP skojja baa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0