Don't cry because it's over, smile because it happened.

Hej!

Idag har jag hjälpt mamma att städa, vi har forstatt med vardagsrummet, som är klart nu :) Det blir jätte fint!
Sen så har jag varit lite med Sofia. Vi har varit på melonen och badat och fan vad brun jag blev! :o  Frågade Bea om vi kunde va idag, men hon kunde inte, så nu är det bestämt imorrn! Klockan 12 vid coop, hon, jag och Sofia ♥ Äntligen blir det av! :) Då ska vi va hos Sofia, och så ska vi bada på melonen,,, kanske :)
Sen så cyklade jag hem igen, och forstatte att hjälpa mamma. Och sen så cyklade jag och Robin hem till mormor och morfar (vi bor där nu) och nu sitter ja här :D Lyssnar på musik!


:s



Dagens outfit! :)

Min under och överarm! Vilken skillnad! :o

Puss! //



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0