In my eyes, In my heart, In my mind, there is only you!

Hej!

Nu är i tillbaka från minigolfen som vi bestämde i sista sekund. Robin förlora igen, mamma vann med en poäng över mig! 70 (mamma), 71 (jag) 79 (Robin.) Haha! :DDDDD Men nästa gång tar jag henne!
Imorgon kommer mammas kusin, Micke med sina två barn Rasmus och Johannes. Dom tänkte sova över, men det blir för trångt. Synd :( Ikväll så ska vi inte göra något speciellt, titta på film bara. Kanske går ner till stranden en stund kanske? Jag måste gå nu, för det är mat!


Zeb ♥


♥ (Robin, kortklippt nu)

Puss! //



Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahahaa :D <333

2011-07-29 @ 10:31:15
URL: http://mmyyliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0