Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow.

Hej!

Igår på travet gick det bra. Jag och mamma (om man ska va noga ;D) vann en gång 63 kronor, och resten var småpengar, typ 10, 16 kronor & sånt. Så vi gick nog + tror jag :) Pappa, som alltiiiid har tur, vann ju tre gånger, asså hans häst kom 1:a tre ggr, så han vann typ 300 spänn. Efter det, så skjutsade pappa hem mamma, och så följde jag med han ut till farmor och farfar. Farmor hade ju ramlat för deras stora stentrappa, som är ganska lång ändå. Så hon hade brytit foten! Dom hade väntat 3 timmar på en ambulans, men det hade hänt något stort i stan, det var en man som drunkat på hamnen -.- Efter 3 timmar så kom en taxi iaf som körde in henne til akuten, där vi satt och väntade i typ 1,5-2 timmar. Efter så åkte jag och pappa hem, jag sov hos han. Nu på morgonen var jag så sjukt trött, men han skjutsade hem mig till mamma så nu sitter jag här :) Hoppas verkligen farmor blir bra, hon har jätte ont... ^^


Gårdagens outfit! :)




Pollen som vi fick 63 kronor av :DD ♥

Btw så blir jag hundvakt idag! Pappa jobbar, och jag fick ta med mig Bella hem till mamma :) ♥

Puss! //



Kommentarer
Postat av: Bea

Tack <3

Jag brukar börja med pizap eller picnik och sedan gå vidare till paint. Använder alla tre, men denna har inte jag gjort ;) <33

2011-07-21 @ 16:36:47
URL: http://bessiebea.blogg.se/
Postat av: Bea

Jadå, det tror jag :) <33

2011-07-22 @ 17:46:18
URL: http://bessiebea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0