BESTÄMT! :D

Hej!

Yes, nu är det bestämt, halv 12 vid willys: Alva, Sofia och jag! :D Fan vad kul det ska bli att träffa den tjejen igen!
Saknar henne! ♥ Vi ska dra till melonen och bada och hitta på massa kul :D Kommer bli grymt!
Idag så kom mamma och hämtade oss vid typ 11 ist xD Innan det var Tove där en stund, eller hon följde med oss hem också hit när mamma kom. Så vi stack ner till melonen med Sofia. Där hade vi det skita kul :D
Sen så gick vi upp och duschade en och en ;) Och sen så satt vi och pratade (saknat det) om allt möjligt! Och spelade spel gjorde vi också! Sen så gick Sofia hem för att fira sin bror, och vi åkte och lämnade Tove hos sig, och vi åkte vidare till bion för att köpa ut Harry Potter biljetter till min bror för att han ska gå och se premiären imorrn klockan 12.00. Sedan så gick vi till Coop för att köpa curry sås, glass och läsk. Hittade också en julia tidning där! :D Hehe en sån där "sommar-extra". Och efter det så åkte vi och köpte Thai thai mat, mumma för sork! ;)
Och sen åkte vi hem och åt. Och nu sitter vi och tittar på något program om något mord x) Nu ska ni få bilder, eftersom jag inte varit så social dom här dagarna........






Fin hest!


Så himla coolt!









Inför bion i Stockholm "Super 8"


Tjejen som hoppade min älskling på ridlägret! ♥

Hörs imorrn!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0