Milkshake över hela mig-check!


Hej!

Efter det jobbiga jobbet så åkte jag, mamma och Robin till willys för att panta, vi fick för över 200 spänn!
Efter det åkte jag och mamma och klippte oss hos morfar. Klippte bara topparna, men det blev bra!
Sen så var jag med Sofia. Vi badade på melonen, och var ute och tog kort förut. Juste! Sen var jag och köpte en milkshake! Så skulle jag och Sofia ta en hoppbild, och jag håller i den... Gissa vad som händer!? Får ALLT över mig! Så det var bara raka vägen in i duschen ^^ haha! Mysigt!...
Sen så gick vi in och såg på "Norbit" som gick på tv:n, men Sofia gick hem, hon kände sig illamående..


Sofia, jag och Simpa ♥

Ni får bilderna från ikväll någon annan dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0