Torsdag :)

Hejsan !

Förlåt för dålig uppdatering, men fick ett oväntat besked eller fråga om jag ville ta Sherry idag, eftersom Vendela inte kunde, och det tackade jag ja till :) Så ut till stallet efter stallet direkt, eftersom det blir så jävla mörk fort ännu.... Så tråkigt ! :(
Men idag iaf i skolan hade vi språk, det gick väl som vanligt, bra ! =)
Det är lite roligt, för vi har bytt platser i klassrummet och då hamnade jag bredvid Casper , och sen hade vi bytt på språket då hade jag hamnat bredvid Casper igen xD haha ! OVÄNTAT ! :o :s
Sen hade vi glosor, och det gick också bra :D Tror jag har alla rätt :D <3
NU har ÄNTLIGEN Antrax kommit in , han har ju hållit sig borta ..... Aja.....vad har det med där här och göra ? :)
Nej nu ska jag nog gå och lägga mig, har varit SÅ förbannat trött hela veckan ... shiiit jobbigt ! :s
Bjuder bara på en låt ! :



 


Den här är så JÄVLA bra !! :o Michael Jackson var såååå j********vla bra ! <3

Nu ska jag gå och lägga mig !! :) Puss !! //Emma♥


Kommentarer
Postat av: malak

håller med!! den är skit bra :)

2011-01-14 @ 15:41:06
Postat av: Emma

:)

2011-01-14 @ 22:31:00
Postat av: jennifer

Den var grym=D

bra musiksmak=D

2011-01-18 @ 18:41:11
Postat av: Emma

Taaack ! :) <3

2011-01-19 @ 20:33:27
URL: http://hhjaartat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0