Monday morning :D

Hej! :)

Nu har jag kommit hem från skolan , inte en så lång dag , men tillräckligt jobbig xD
Var jäääätte smart och glömde ställa klockan imorse ^^
Så mamma väckte mig tio över sju ! ^^^^^^^ :s Men det brukar jag näääästan alltid göra en då xD
Nu tänkte jag ladda upp bilderna som skulle varit ute igår , haha ! <3
PS: YES ! Imorgon rider jag!!! :D <33333



AA ni ser ;)


Minnah ! <3


Gotlänningen Olle ! :) <3


<3

Hade ingen bra bild på Weise ^^


Gårdagens outfit!
Vet inte , förutom jeansen att dom är köpta på Kappahl vet inget mer :D


Ful bild ! :D <3


:s :)


Och en bild på min älskade och saknade Gina <3

KYSS! //Emma♥


Kommentarer
Postat av: Ida Johansson

sv: Jaha, va roligt! :D<3 Så då vet du vem Davy är ? :D

Kram <3

2011-01-17 @ 15:40:14
URL: http://iidajjohanssson.blogg.se/
Postat av: Ida Johansson

sv: Okej, min kompis Linnea har ridit honom på lektioner när jag har varit med och så :D<3

Ahww, tack så himla mkt! :D<3 du var också aaaas gullig ju! :D:D<3

Kram <3

2011-01-17 @ 18:51:32
URL: http://iidajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0